Service & udlejning

Generelt

Pro Comfort tilbyder service og reparation af stort set alle typer af hjælpemidler.

Ved behov for akut service pga. nedbrud sætter vi en ære i at løse opgaven så hurtigt som muligt – alle ugens 7 dage.

Vi søger i videst muligt omfang at tilrettelægge arbejdet, så borgeren skal undvære sit hjælpemiddel i den kortest mulige tid.

De fleste reparationsopgaver på hjælpemidler udføres som hovedregel samme dag. Det vil sige, at vi afhenter hjælpemidlet ude hos borgeren og bringer det ind på værkstedet om morgenen, og bringer det ud til borgeren igen sidst på dagen.

Visse opgaver kan dog være så omfattende, at de ikke kan udføres på én dag.

Vores almindelige servicebetingelser

  1. Vi opretter en serviceordre med fyldestgørende beskrivelse af problemet – det sikrer viden om hjælpemidlet og anskaffelse af de rigtige reservedele
  2. Vi kontakter borger/hjælper for aftale
  3. Vores servicemand aflægger et servicebesøg, udbedrer om muligt skaden og aflægger efterfølgende rapport i form af en mail eller et telefonopkald til terapeuten eller anden relevant kontaktperson
  4. Hvis der er indgået aftale om udlån/leje af hjælpemiddel i en eventuel reperationsperiode, vil hjælpemidlet blive stillet til rådighed i forbindelse med afhentning af borgers eget hjælpemiddel
    Hurtig, fleksibel og landsdækkende service

Se også vores arbejdsgange, når opgaven består i specialtilpasning af hjælpemidler.